Polanica-Zdrój, 25.04.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Miejski Zakład Komunalny w Polanicy-Zdroju Spółka z o.o.
ul. Spacerowa 2, 57-320 Polanica-Zdrój,
zarejestrowana w Sadzie Rejonowym dla Wrocław-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy KRS 0000253420,
kapitał zakładowy 1 599 800 zł, wpłacony 100 000 zł,
NIP 88317710000, REGON 020206230
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Usługa polegająca na opracowaniu pełnobranżowej dokumentacji projektowej
wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji i pozwoleń
na wykonanie robót budowlanych pt:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania „Gimnazjum im. dr. J. Matuszewskiego”
zlokalizowanego przy ulicy Zdrojowej 32 na działce ewidencyjnej o numerze 120 na Internat szkolny
- Inwentaryzacja obiektu
- Wykonanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu koncepcyjnego wg założeń Zamawiającego – załącznik nr 1
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej:
- 3.1 projekt budowlany – 4 egzemplarze
- projekt zagospodarowania terenu
- część architektoniczna
- część konstrukcyjna
- część instalacyjna:
- instalacje sanitarne
- instalacje elektryczne
- instalacje niskoprądowe (TV, internet, oddymianie klatek schodowych) - opracowanie BIOZ
- charakterystyka energetyczna
- uzyskanie uzgodnień pod względem higieniczno zdrowotnym
- uzyskanie uzgodnień pod względem zabezpieczeń ppoż - w podstawowym zakresie - bez odstępstw
- uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń do prowadzenia robót celem złożenia wniosku o zgłoszenie / pozwolenie na budowę
- uzyskanie zgłoszenia/pozwolenia na budowę
- 3.2 projekt wykonawczy – 4 egzemplarze
- część architektoniczna + projekt wnętrz
- część konstrukcyjna
- część instalacyjna
- 3.1 projekt budowlany – 4 egzemplarze
- 3.3 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egzemplarze
- 3.4 przedmiar robót – 2 egzemplarze
- 3.5 kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze
- 3.6 wersja elektroniczna dokumentacji w pełnym zakresie
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.07.2019 roku
Szczegółowy termin realizacji zamówienia (etapy):
Etap I – do 31.05.2019 – wykonanie koncepcji wiaty
Etap II – do 31.07.2019 – wykonanie kompletnej dokumentacji wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
- 4.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach,o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 pzp, art. 24 ust. 5 pkt 1–8 pzp.
- 4.2. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykażą, że:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 usługę projektowania lub kosztorysowania obiektów przeznaczonych na pobyt ludzi
- dysponuje co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
- 4.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców
5. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY WRAZ ZE SKŁADNĄ OFERTĄ
- W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
(a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 2
(b) oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 3
6. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIAOŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
- Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Andrzej Nadratowski tel. 516 535 838, e-mail nadratowski.a@gmail.com
7. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
- Termin, którym Wykonawca będzie związany złożoną ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
8. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
- 8.1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta musi być napisana w języku polskim, powinna być sporządzona czytelnie za pomocą maszyny do pisania, komputera lub ręcznie, w sposób uniemożliwiający łatwe usunięcie zapisów, oraz podpisana przez osobę upoważnioną
- 8.2. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej
- 8.3. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
- 8.4. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę
- 8.5. Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu
- 8.6. Oferta musi zawierać formularz oferty - załącznik nr 2, a w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dodatkowo pełnomocnictwo
- 8.7. Oferta musi zawierać oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 3, a w przypadku podpisania oświadczenia przez pełnomocnika, oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dodatkowo pełnomocnictwo
- 8.8. Ofertę składane w formie papierowej składane są w kopercie lub w innym nieprzeźroczystym opakowaniu. Koperta (opakowanie) ma być opisana:
Adres Zamawiającego
Oferta na „Wykonanie koncepcji i dokumentacji projektowo-budowlano-kosztorysowej przebudowy i zmiana sposobu użytkowania „Gimnazjum im. dr. J. Matuszewskiego” zlokalizowanego przy ulicy Zdrojowej 32 na działce ewidencyjnej o numerze 120 na Internat szkolny”
nie otwierać przed 07 kwietnia 2019 r. godz. 12.00 - 8.9. Koperta (opakowanie) zawierająca ofertę powinna być zamknięta i zabezpieczona przed otwarciem, bez uszkodzeń, co gwarantuje zachowanie poufności jej treści do czasu otwarcia. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania powyższego sposobu opakowania i opisu kopert tj. np.: rozerwanie koperty w czasie drogi do Zamawiającego, nieskuteczne doręczenie z powodu złego opisu
9. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
- 9.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 10 maja 2019 r. do godz. 10.00 w sekretariacie
Miejskiego Zakładu Komunalnego w Polanicy-Zdroju
ul. Spacerowa 2
57-320 Polanica-Zdrój
10. OPISY KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY ORAZ SPOSÓB OCENY I PORÓWNANIA OFERT
- 10.1. Przy wyborze ofert w każdym Pakiecie Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena – 100 %, (największą ilość punktów otrzyma ważna oferta z najniższą ceną) wg wzoru
C = Cn / Co x 100 pkt
gdzie:
C - liczba punktów w ramach kryterium "Cena"
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
11. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA
- Załącznik 1 - Ogólne założenia zamawiającego
- Załącznik 2 - Formularz oferty
- Załącznik 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Prezes Zarządu
Jacek Tyniec